Auteur Topic: ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST  (gelezen 432973 keer)

0 leden en 6 gasten bekijken dit topic.

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #105 Gepost op: 22 december 2015, 21:49:51 »
Vorige week maar eens de 'Weinachtsparty' bezocht en moet zeggen dat het erg gezellig was.
Toegekomen om een uur of 4/half vijf bleek er nog net een parkeer plaatsje vrij te komen. Soms moet je geluk hebben, dacht ik nog. Entree voldaan en vlot omgekleed en barruimte betreden. Line up viel op dat moment nog wat tegen, dus maar een rustig plekje opgezocht en de boel bekeken. Langzaam aan werd het wat drukker met beren en ook het dames aantal nam toe had ik het idee.
Na wat gegeten te hebben van het verzorgde buffet ontwaarde ik enkele vaste dames. Melody wandelde ineens rond, zei gedag, en ging douchen. Daarna niet meer gezien, maar ik had het idee dat ze dauer gebukt werd. Celine idem. En toekwam ik Kim (Maya) tegen die er goed uitzag met een fraaie lange jurk. Naar mijn idee lekkerder dan in FKK Anzug! Maar, beiden hebben wel wat, hoor.

Na enige tijd, toen ik aan een versnapering toe was, liep ik Vanessa weer tegen het lijf. Zag er lekker uit in een wit jurkje dat niets aan de verbeelding overliet. Geweldig en dus maar de eerste sessie meegedaan. Viel niet tegen, maar je merkt wel dat ze pas 20 is en dus nog wat ervaring mist. Maar na de prima sessie, nog wat nagebabbeld (dat kan ze ook top!!), lekker gaan douchen en ik was content met het gebodene. zeker voor herhaling vatbaar.

Lekker ff op terras gezeten met een pinteke en nog wat bijgekletst met enkele overige wandelaars. Ondertussen zwelde de muziek wat aan en de gezelligheid ook. Bleek een (roodharige) dame een fraai strip showtje weg te geven aan de paal en oogstte daarmee veel succes. Prima figuurtje had ze, weet enkel de naam niet van de dame.

Nadat ik haar al enkele keren had zien lopen kwam ik de jonge Maya tegen. Wat heeft dat meiske toch een heerlijk figuurtje. Enkel de borstjes zijn wat klein, maar dat compenseert ze wel door haar persoonlijkheid. Dus, een uitstekende sessie gehad en voldaan gaan douchen.
Niet lang daarna ben ik gegaan want ik was erg moe na een drukke week.

Heb me weer prima vermaakt in AcaG, met de dames maar ook met de gesprekjes met overige wandelaars.
Dus graag weer tot de volgende keer, maar dat zal wel in 2016 worden.

K

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #106 Gepost op: 23 december 2015, 15:41:32 »
Melody wandelde ineens rond, zei gedag, en ging douchen. Daarna niet meer gezien, maar ik had het idee dat ze dauer gebukt werd.
Ik hoop dat je deze ook letterlijk zo hebt getypt en dat niet de vertaler per ongelijk zijn werk heeft gedaan.
Ik vind 'm wel top!

[attachimg=1]
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #107 Gepost op: 24 december 2015, 15:58:16 »
Visit of December 23th 2015 :

Last visit of the year on Wednesday in Ratingen. Arrival around 13:30 and departure at 17:00 to move to Magnum  ;D.
 
About fifteen girls for the same number of customers.
   
I did only one session but what a nice one  :111: !!! with Suzanna (bulgarian) and it was her first day in AG.

Suzanna (Bulgarian, dark blond) :

Profile : 20 years, dark blond hair, pretty silhouette, nice natural chest, unfortunately some acne on her face. Very friendly girl and open to social time who speaks german.

Service : starting with deep french kisses, a splendid blowjob with good variations, long cuni very very very appreciated until she reached her orgasm  :035:!!! Intensive sex finished by a cum in her mouth and she swallowed everything  ;D. Exciting moment !!!
 
Last but not least : 60€ for 45 minutes included one extra.

Appreciation : excellent

Repetition : high


Summary of the day :

Short but pleasant visit because I couldn’t finish better the last one in AG  :111:.


So long ….

Offline KanariePiet

  • De 500 meiden voorbij😎
  • Held
  • *****
  • Berichten: 6807
  • Aangenaam: KP, gediplomeerd hoerenloper ;)
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #108 Gepost op: 4 januari 2016, 09:07:47 »
Ik heb de overgang van 31/12 op 1/01 dit jaar voor het eerst gevierd in een saunaclub. Wegens de aanwezigheid aldaar van oa Licky Luke, Boy69, Davedv, NLNU, Vazkor... viel de keuze op ACA Gold. 

Ik ben aanwezig geweest van ongeveer 11u30 tem 1u45.

In de vroege namiddag was het rustig in de club. Er waren een tiental meiden en evenveel mannen aanwezig. Na 17u steeg het aantal meiden tot 25, 30 dames. Qua mannen was er in de avond een veelvoud aanwezig.

Ondanks de overvloed aan kerels, waren er voortdurend dames beschikbaar. Wie wou neuken, kon neuken. Bijna al mijn collegae zijn in de loop van de avond/nacht voldoende aan hun trekken gekomen.

Zelf heb ik 2 keer gekamerd, met Diana en Maya:

Diana staat enkele kilootjes te zwaar, waardoor het tot verleden week nog nooit tot een kamergang gekomen was, maar alleen al omwille van haar lieve, mooie gezichtje, stralende ogen en geile aanblik, zat een kamergang er toch al een tijdje aan te komen.

Presales, in 3 stukken, waren héél goed: rustig aan en met de nodige tongzoenen en gefrul aan Piet. Alleen jammer dat Diana telkens weer alles wat we besproken hadden vergat (of niet verstaan had?), waardoor onze 3 gesprekken eigenlijk een kopie waren. Op deze manier raak je uiteraard wel nooit uitgepraat met een meid ;).

De kamergang was heel goed: lekker tongzoenen, een korte maar bevredigende pijpbeurt, lekker pussysliden en neuken in 3 standjes, waarbij ik, ondanks 4 orgasmes een dag eerder in PHG, probleemloos klaarkwam.

De aftersales waren ook dik in orde: Diana is me nog meermaals even goeiendag komen zeggen. En toen ze de club om 17u verliet, kwam ze me spontaan nog een lekkere tongzoen geven.

Herhalingsgevaar: groot!     


Maya is een heel mooie meid die afgelopen donderdag enorm opviel tussen de witte massa. Ondanks haar schoonheid kamerde ze in de vooravond echter niet veel, waarop ik dan maar besloot me op te offeren voor een kamertje met haar.

Presales waren oké: beetje knuffelen, beetje zoenen. Maya was wel wat onrustig en keek voortdurend om zich heen.

De kamergang was goed, maar ik had voortdurend het gevoel dat er meer in zat. Maya deed alles wat ze moest doen: tongzoenen, pussysliden, lekker pijpen, stevig neuken, maar... regelmatig 'blokkeerde' ze even, hetgeen de GFE illusie niet ten goede kwam.

Ik ben uiteindelijk probleemloos klaargekomen en overall was het een goede kamer, maar toch was ik enigszins ontgoocheld omdat ik voortdurend het gevoel had dat er meer in zat dan er uit kwam.

Herhalingsgevaar is bestaande: Maya is een hele mooie meid, 1 van de mooiste in ACA Gold en ik wil toch eens zien of een volgende kamergang het verhoopte vuurwerk oplevert.


Wat kan ik verder nog vertellen...

De sfeer zat afgelopen donderdag, ondanks de overvloed aan ijsberen, goed. In de namiddag hing er een aangename, relaxe sfeer. Naarmate de avond/nacht vorderde en er meer alcohol vloeide, werd de sfeer uitgelatener. Na middernacht werd er veel afgelachen, werden er meerdere polonaises gelopen en werd er gedanst door zowel de meiden als enkele ijsberen.

Er was voortdurend eten beschikbaar. In de namiddag simpele kost, die weliswaar voldeed. Na 22u een héél lekker buffet.

Qua alcohol kon je niet-betalend voor 15u enkel Beck's Green Lemon bekomen, vanaf 15u was er Freibier. Dat Freibier was voor middernacht jammer genoeg al op, waardoor er moest overgeschakeld worden op Vodka Red Bull en Flügels. Toch wel een minpuntje.

De dames achter de bar hebben zich donderdag uit de naad gewerkt. Chapeau. ik had niet graag in hun schoenen gestaan!

Mijn conclusies
: ik heb voor 130€ (50€ inkom + 80€ voor 2 kamergangen) een hele leuke dag/oudjaarsviering gehad. Ja, er waren veel meer mannen dan vrouwen aanwezig, maar dat stoorde me op geen enkel moment. Er hing ondanks de drukte een leuke sfeer in de club en er waren steeds voldoende kameropties.

Oudjaar nog eens vieren in een saunaclub is voor mij geen must, maar het is zeker een aanvaardbaar alternatief voor vieringen op 'normale' locaties!
Cuius testiculos habes, habeas cardeo et cerebellum

Offline Tikinui

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #109 Gepost op: 4 januari 2016, 22:09:52 »
Sur le chemin du retour depuis Hambourg, j'avais une petite faim et j'ai donc fait une halte à l'aca gold qui ouvrait à 15h  :-P
30 euros car hors happy hour

Les filles présentes étaient fatiguées,  environ une dizaine au début, elles avaient toute une mauvaise mine, la nuit de ce 31 a été longue apparemment

J'ai bien mangé puis fait une sieste en attendant mieux et ce n'est que plus tard dans la soirée que je me suis décidé à aller voir Vanessa  :-P

à vrai dire, j'avais déjà vu cette jolie fille à mes précédentes visites mais je n'avais jamais osé aller l'aborder, encore plus à l'aca gold où il faut aborder les filles devant un certain public, c'est l'inconvénient de ce club, d'ailleurs beaucoup de monde préfère attendre au kino, sans doute pour cette raison  8)

la beauté intimide vraiment, en particulier sa magnifique poitrine qui me laissait très rêveur  :-P
je suis donc aller la voir dans son canapé devant le bar et j'ai été tout de suite surpris par son accueil, c'était presque si elle ne m'avait pas pris dans ses bras avec les jambes sur les miennes au bout de 2 minutes de discussion, fille vraiment très sympathique avec qui on prend plaisir à discuter avec, son anglais est vraiment très correct

elle me disait être slovaque avec des origines hongroises, je lui ai parlé de quelques villes hongroises moins connues du grand public que j'avais visité en vacance là-bas il y a de cela quelques années et elle les connaissait effectivement

en chambre, cela a été torride, plein d'embrasses dès le début et cela a encore continué jusqu'à la fin, blowjob pal mal du tout et super bonne partie de sex, elle est vraiment patiente car j'ai mis un peu plus de temps que d'habitude pour venir en doggy

sans hésitation je referai une chambre avec elle, elle a un corps de rêve pour moi, surtout sa poitrine  :-P

super social time à la fin, elle semblait vouloir rester en chambre pour discuter encore où elle me disait être fatiguée car elle avait fait 17 chambres cette nuit du 31 ! elle avait donc des courbatures un peu partout  ;D

en tout cas soirée sympa à l'aca gold, je me suis régalé avec le grill, et il devait y avoir environ 15 filles toutes très disponibles par rapport à la journée du 31  ;D

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #110 Gepost op: 11 januari 2016, 20:37:50 »
Visit of january 9th :

Very pleasant visit on Saturday with two belgian friends  :111: .

The lin-up was very good because there was a majority of pretty girls what is so unusual in Ratingen  :showtits1.

I did 2 excellent rooms : the first with the sweet rumanian Alice and the second with the amazing turkish Yasmine.


Alice (rumanian) :

It was my second session with this very sweet girl and this one was on a higher level than the first one  :111:.

Service : always so pleasant before, during and after the session. Her style is neither gfe nor pse but just sensual and very tactile. Her wonderful touch give me many emotions. She can enjoy her pleasure too  :-P. Very good quality of service with a nice sharing what increases the repetition  ;D.

Appreciation : very good

Repetition : high.


Yasmine (turkish) :

The (nice) surprise of the day !!!  :035:

Profile : 35 years, black hair, face typical turkish, very pretty and slim silhouette with much class and elegance. Very friendly and pleasant conversation in german.

Service : amazing session with everything that I like  :ladyred. Mix gfe-pse attitude. Nice preliminaries (french kisses, caresses), a soft blowjob with licking of my balls followed by a (very) appreciated cuni while she tried to reach her orgasm  ;D !!!. She was very active and participative. Good sex in several positions with a pleasant proximity.

A service like those given in “Panthera”  :035: .

Appreciation : excellent

Repetition : (very) high


Summary of the day :

I couldn’t better begin this year with Alice and especially Yasmine even if I moved to PHG just after … ;D



So long ….

Offline Vazkor

  • De zwarte wolf
  • Held
  • *****
  • Berichten: 991
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #111 Gepost op: 13 januari 2016, 23:56:50 »
Vazkor gaat vissen op Oud & Nieuw in Acapulco Gold
31/12/2015

Mijn vorige saunaclub-bezoek in Babylon eindigde niet in schoonheid: een snelle wip met een flopdame...zo kon mijn meest actieve jaar in de pay6 met de meeste hoogtepunten ooit gehad toch niet eindigen?  :017: :o

Dus: ik vroeg me af of het vieren van oud & nieuw in een club wel zo aantrekkelijk was: te grote drukte, te weinig dames...riskant, riskant. Maar alle vrienden vierden in hun huisje-tuintje-beesje-robotje-vervelende kids-family-boompje-struikje-omgeving, bij familie idem dito. Als single daar zitten en weer de 'En je hebt nog niemand, hoe komt dat en begin je er in het nieuwe jaar eens aan'-opmerkingen aan te horen terwijl ze elkaars handje vasthouden...just forget it. En nieuwjaar vieren tussen vreemden? Been there done that (boombal, Gent), was een catastrofe en geen optie. Daar heb ik allemaal niks aan dus dat liet maar weinig ruimte meer over: wat deed ik veel dit jaar? Saunaclubs. Zelfs al is het flauw met lekkere grieten, ik ga tenminste nog omringd zijn door toffe rakkers die ik heb mogen leren kennen dit jaar. Ik waagde de gok en koos daarbij voor Acapulco gold: dat was budgettair-gewijs nog vriendelijk gezien de 40€/30'-prijsstelling en vooral omdat er rakkers aanwezig zouden zijn die ik kende zoals Kanariepiet en Licky Luke. Dat bleek later ook de beste keuze te zijn geweest want zelfs aan voldoende lekkere grieten was geen gebrek, toch voor mij.

Voor de eerste maal ging ik per trein naar een club toe. De treinverbinding was perfect van het verre West-Vlaanderen naar Düsseldorf: de prijs was niet eens zo duur, 29€ enkel. Laat mij opmerken dat ik in het gewraakte hoofdstation van Köln heb moeten overstappen en dat er me een en ander opviel: er werd wel erg vaak omgeroepen dat de reiziger moest opletten voor pickpockets, dieven en criminelen....maar daarvoor was er wel erg weinig security en politie in tegenstelling tot Brussel waar het stikte van de securail-mannen.

In Düsseldorf luchthaven uitgestapt en een uurtje gewandeld door een klein bos naar Ratingen. Daar aangekomen een foto getrokken van de club met m'n kersverse smartphone: Souvenirs voor later.


Aankomst

Ik belde aan en dat is toch altijd zo'n leuk moment waarin je al je geile verwachtingen legt in die ene druk op de bel en het antwoord van de poort naar het pay6-paradijs dat volgt om je toe te laten to  the place of secret sins. Ik werd begroet door een gevleugelde theke echter deze kon mij niet verder helpen dan maar wat 'Hello' zeggen. Dan nam de menselijke theke het over van de papegaai en begroette me op haar beurt hartelijk: ze  legde het verloop van de dag uit en wat ik kon verwachten. Ik kreeg een witte handdoek en dito gekleurd ijsberenvel ter beschikking en werd naar de lockers begeleid daar het m'n eerste bezoek was hier.

De lockers zijn toch iets groter dan in Babylon naar mijn schatting. Ik kon er m'n jas en rugzak in kwijt en ruimte over hebben om dingen te leggen waar ik onmiddellijk aan wilde geraken zoals bvb geld. Ik douchte me uitgebreid zoals altijd. De ronde doucheruimte heeft een centrale douchesysteem in het midden met een aantal zeepflessen. Ik had m'n eigen lavendel-douchezeepfles mee dus dat was voor niks nodig. Het water van de douches met drukknop-systeem bleef aangenaam lang lopen, je moest niet om de 5 sec. drukken. Ze bleven ook aangenaam warm doorheen de ganse dag ondanks de drukte en het feit dat de douches op de bovenverdieping niet in gebruik waren.

Dan volgde 'the next exciting moment' vooral bij een bezoek aan een nieuw etablissement: de verkenning....de lekkere uitziende dames passeren, de sfeer in een club te zijn, de muziek, de nieuwsgierigheid en het verlangen naar spannend avontuur en goed vertier. Tevens zocht ik Kanariepiet van wie ik wist dat hij aanwezig was en ik vond hem in de varanda-afdeling van de club. Die jongen had al een leuk visje uit de acapulco-vijver gevist en genoot duidelijk nog na van een goede vangst. Ik zag DVP in kwestie nog doch helaas, die bleef niet plakken en ging later naar huis. We praatten wat en Kanariepiet geleidde me nog rond in de niet zo grote club. Dit is dus het oude Panthera, nu Acapulco Gold en eens te meer had ik spijt er nooit te zijn geraakt toen ik een vrijkaart had zeker nu ik weet dat de treinverbinding zo makkelijk is.

De namiddag spendeerde ik vooral met de rakkers waaronder Licky Luke, en Boy 69. Latertijds leerde ik nog nieuwe rakkers kennen waaronder Davedv, NLNU, rmjhexe en wie ik nog vergeten ben. Ik en namen....


En dan actie...vissen maar

Terwijl ik met de overige rakkers samenzat te pintelieren, werd de geilheidsmeter dermate getest door sexy meiden die rond om ons lopen en in aanmerking kwamen om een kamertje mee te delen. Zo was er een roodharig Roemeentje Valeria. Prachtig lekker lijfje, gebruind, ondeugende ogen, slank met de perfect curves, een lekker glooiend landchap van een en al bekoorlijke vrouwelijkheid. Kanariepiet had er ook meer dan enkel een oogje op maar ik had ze het eerst te pakken.

Hier werd duidelijk niet geanimeerd en wordt hoofdzakelijk verwacht zelf initiatief te nemen. Ik ging dus bij Valeria zitten en we gingen al vrij vlug de kamer op. Dat hoeft in deze club misschien niet de regel te zijn maar op een party met een rakker-overschot is een presale-beperking eerder regel. Daar moet je best rekening mee houden. Valeria is een optick fick meisje pur sang. Verwacht er niet veel van, de sessie was middelmatig en omdat de communicatie een beetje mank liep, ging het voor mij ook niet zo vlot allemaal. Best jammer, er zat meer in. Haar best deed ze ergens wel maar ergens was de klik er niet helemaal.

Het was iets beter dan m'n laatste keer met Nadia in Babylon wel maar vreesde zo toch voor een trend in slechte sessies. Wat me meer stoorde was dat de muziek zo luid doorklonk in de kamers. Call me grumpy maar ik hou er van dat er géén muziek klinkt in de kamer, ik ben daar ergens gevoelig voor, en het kan me echt storen los of die goed is of niet.

Valeria: Score **1/2.
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19233.msg72465#msg72465

Tot op heden moest ik nog niet te lang vissen in deze vijver, er was nog plenty of fish in der See. Het werd afwisselend bij de rakkers zitten, rondlopen, kameren en relaxen in de relaxruimte tegenover de sauna. In deze laatste ben ik een paar maal geweest: die staat echt erg warm. Des te jammerder is dat je dan bezweet naar beneden moet lopen om je te kunnen douchen om de nabije douches nog niet werkten. De relaxruimte ernaast is ook erg warm ten noemen. Dit maakt het geheel wat drukkend en dat kan op me werken (slokdarmspasmen), helaas. Gelukkig had ik daar maar op het laatste last van.

Na Valeria en wat bij rakkers vertoeven en meer rondlopen, ging ik nog redelijk snel weer op kamer met Shila. Ik zag ze in een van die zetels zitten bij de ingang van de bar en ze nodigde me uit bij haar te komen zitten. We praatten wat, het klikte en we gingen vervolgens naar de kino op haar voorstel. Dit was met stip de beste dame van de avond geweest: niets overhaast, lieve aanrakingen, TZ, een lieve lach, mooi lijf, alles correct. In de kino zetten we de presales voort en werden de verwachtingen voor de kamer kenbaar gemaakt. Ik twijfelde niet en ving deze schone ebbenhouten vis in m'n netten. Van Shila's kwaliteiten als DVP ga je absoluut geen spijt hebben, ze doet alles goed, een geweldige mooie leuke dame. Ze koos een prachtige kamer het verst van de drukte. Alles was zo perfect als maar kon op een drukke Silvesterparty:

Shila: Score: ****
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=11893.msg72468#msg72468

Na de kamer ging ik me euforisch bij de overige rakkers vervoegen. Dat moment na een geslaagde kamer je makkers te vervoegen en je wedervaren te delen: daarvoor ga je toch ook graag naar de clubs?   ;D ;D ;D

[attach=1]
 
Het was intussen al een grotere zee van wit geworden en de vissen waren schaarser zodat de vangsten dra wel eens uit konden uitblijven. En dan waren er enkele DVP's die gewoon niet kamerden tot de teleurstelling van onder andere deze rakker en alleen kwamen om te dansen en het jaarovergang te vieren.  :pica Die hadden vast ook geen alternatief om elders te feesten?  :cheer:

Ik ging na een saunabeurt nog de kamer op met Maya. Misschien weer iets tè vlug want al zat het erin, het wilde er net niet uit. Maya deed haar best, ze is een erg mooie dame maar ergens mistte ik wat meer betrokkenheid bij haar. Maar het lag dus ook aan mij. Ik was wat moe en ik zweette ongelooflijk en ook hier klonk de muziek ongelooflijk door. Deze kamers zijn erg warm en een venster werd niet open gedaan. Toch heb ik erg van deze sessie genoten. Na de kamer hebben we ons gedoucht, dat rekende ze er niet bij. Dit is best een aardige meid die haar best doet.

Maya: Score: **1/2
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19071.msg72467#msg72467

Dansen en leute maken
Ik had in de club tweemaal gegeten en ik liet me vooral hun pasta smaken en nam er heel wat groente bij. Het eetgedeelte is onderdeel van de barruimte naast de toog.

In de club was er een DJ bezig vanaf de avond, iemand van Turkse origine, zo leek het. De muziek was, U raad het al, een mix van commerciële muziek met heel veel Balkan, Turkse en zelfs Arabische muziek. Bepaald moment schalde er op het eerste uur van het jaar een Arabisch nummertje 'Allah Allah etcetarah' door de speakers waar de DVP's sensueel op dansten. Noch IS noch extreem rechts noch feministisch links zou het gesmaakt hebben: voor dat soort gekkigheden ga je toch ook graag naar de clubs? Er zijn ondertussen heel wat nummers dat ik herken, sinds ik de muziek zelf verder verkende:

 :djparty:

*SALI OKKA en EDVIN EDDY - HAIDI HAIDI OYNAYIN*

! No longer available

Er werd heel wat gedanst zoals een aantal balkan rondedansjes door de barruimte. Dat dansje ken ik ook van de boombals, trouwens. De gangmaaksters, vooral een blonde en dat eentje met de rode jurk, kamerden niet zoals ik later mocht ondervinden toen ik voor een 45ste en laatste kamer wou gaan. Qua animatie was er af en toe was een paaldansje en bij de DJ vleiden de dames zich neer en mochten de rakkers vodka of andere drank uit hun naveltje of hun kutje drinken.


Nog meer vissen

Na Maya, mijn 44e dame dit jaar, keerde ik terug naar de rakkers en Kanariepiet daagde me uit nog een 45e te zoeken. Ja want dan is dat een mooi getal om mee te iendigen, natuurlijk. Zoiets als zijn 120 meiden. :) Ik keek om me heen en de zee leek wel leeg gevist...de club zag wit van de ijsberen die er zaten te zitten. De paar dames die ik aanklampte wilden niet. :o Dat is ook een raar een gevoel om zelf zo afgewimpeld te worden, zelfs geen 'vielleicht später' kon er af en er was nog een goed uur te gaan tot middernacht. Logisch eigenlijk, dat afwijzen.

Ik ging dan naar de Kino waar je al dikwijls een piranha kan vangen, zo een met tandjes die je komt bijten en niet snel loslaat: het domein van de jaagsters. Daar was ook niet veel te doen. Nog een paar maal rondlopen, korte sauna, douche, meer rondlopen, nog eens de kino in en heb me maar in een zetel geploft achter een rakker die door een afrolatina werd bewerkt. Ze beet in z'n, oor maar die visser ving die vette vis niet en ging weer weg. Die DVP's hebben er het talent in om tijdens de presales al hun volgende slachtoffer op het oog te hebben, terwijl Eva met hem bezig was, likte ze haar tong over haar lippen terwijl ze me geil aankeek. Deze Eva is niet Cubaans, dat kan ik je zeggen. Elk beetje Cubaan weet wat Santeria, een Cubaanse pseudoreligie, is maar zij niet. Toen de rakker weg ging, verplaatste ze zich direct bij mij. Guess what: het klikte verassend goed, ze deed TZ, verleidde, knabbelde aan m'n oor, likte, streelde, ... Ik werd weer geil en stelde voor naar de kamer te gaan en dat deden we dan. Ze nam een heel mooie jacuzzi-kamer: het was nog een half uur tot middernacht.

Die sessie was uitstekend verlopen! Het was lichte GFE en neuken met zij on top. Ik kwam na een goed 15 minuten klaar en we streelden en bleven nog wat liggen. Om 5 voor twaalf verlieten we de kamer (ik brak ze af na klein 25') en kwam nog net op tijd in de barruimte om de overgang mee te maken, zo blij als wat dat het jaar zo een schoonheid mocht eindigen met een prachtige kamer.

Eva: Score: ***1/2
http://relaxxxboard.com/index.php?topic=19231.msg72466#msg72466

Er werd afgeteld en het nieuwe jaar kon met vuurwerk buiten beginnen.  Ik en vuurwerk, dat gaat niet zo goed samen, vooral niet als dat boven je hoofd gebeurd. Ik ging al gauw weer naar binnen. Na het nieuw jaar is ingezet was het hoogtepunt voorbij en verliep het wat rustiger al stonden dames nog lekker te dansen (allah allah bastah...).

Ik ging met Kanariepiet mee huiswaarts en kon daar in het Limburgse nog wat maffen vooraleer de trein huiswaarts te nemen na een al bij al geslaagde Silvesterparty met 4 kamers (4 x 40€) en een inkom van 50€.


Wat heeft Vazkor geleerd op oud & nieuw?

1/ Vier je Oud & nieuw samen met andere rakkers en een hoop mooie grieten, dan is het zeker genieten!
2/ Ondanks de drukte is het wel mogelijk er een aantal goede kamers uit te krijgen.
3/ TIP: vraag wifi paswoord aan bij de theke.
4/ als je dan toch op foto wil met een DVP met je smartphone, let dan wel op voor synchronisatie. Bij mij stond deze met facebook gelukkig niet aan of ik had een aantal vraagjes te beantwoorden vooral omdat ik daarvoor ook van de club een foto nam...het kwam wel op picasa terecht.
« Laatst bewerkt op: 14 januari 2016, 00:10:22 door Vazkor »

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #112 Gepost op: 22 januari 2016, 18:39:28 »
Visit of january 20th :

Very pleasant visit on Wednesday with some belgian and french friends (satanic surfer, fmb, seigneur des anus, …)  :111:.

About 30 girls were presents and the visual quality of the lin-up was appreciable  :showtits1.

I did only one session with the rumanian Sonia before leaving the club to go to Villa Vertigo for the evening  ;D.


Sonia (rumanian) :

Profile : 25 years, 1.60 m, long black hair, pretty face, silhouette with pretty forms. Rather distant in the main place, she becomes more friendly in the room.

Service : mixed feeling after this session : as much the service was good (french kisses, caresses, soft blowjob with good variations, cuni appreciated, pleasant sex in several positions) as much it missed me a little more proximity to appreciate this session on its right value.

Appreciation : good

Repetition : low.


Summary of the day :

It’s more pleasant to go to Ratingen with several friends …  :happy


So long ….

Offline Klatergoud

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 147
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #113 Gepost op: 27 januari 2016, 01:14:22 »
Bij deze een verslagje van mijn  laatste bezoek aan AcaG; een bezoek van eind vorige week ofzo.
Op m'n gemakje er naar toe gereden, natuurlijk met Joe Cocker schallend uit de boxen, aangekomen, entree voldaan, omgekleed en toen kon het feest (bijna) beginnen.
Bijna omdat ik graag eerst even een uurtje acclimatiseer, even een douchke, rusten in de rustruimte, een bammeke, ff kijken wie er zijn (Dames en Heren), is er iets speciaals te zien ……( :-\), of iets nieuws of …… whatever ….?

Dus na verloop van tijd had ik het overzicht en bleek dat enkele 'vaste waarden' present waren. Mooi! Ook enkele nieuwe interessante gezichtjes dus maar ff overleg met mezelf wat wijsheid was. Daarvoor de kino opgezocht. En toen was ik getuige van een erg leuk 'showke'.
De man was me al eerder opgevallen. Beetje 'geniepig' rondwandelen, hand aan de p.., en maar snuffelen. Bij de douches, rustkamer, bankjes en heel vaak in en rond de kino. Zat ook vaker samen met een van de dames om weer iets later bij een andere dame in de kino te zitten.
TOTDAT een van de dames bij de kino entree het geplak en 'no-action' van hem spuugzat was en met veel stemverheffing duidelijk maakte dat het de bedoeling was om met een dame op kamer te geraken in plaats van enkel een beetje zoetsappig met ze te lullen, te zoenen, betasten etc etc en dan weer verder te gaan. Dacht dat ik het bestierf. Deze dame wist feilloos aan te geven dat hetgeen waar hij mee bezig was gewoon niet kon.
En dat kon ik zeer waarderen! Je kunt niet eindeloos flikflooien met verschillende chicks om er vervolgens helemaal "niets" mee uit te spoken. De dames verdienen ons aller respect en wij worden geacht ons correct te gedragen! Punt uit! Maar was wel leuk om het proces te zien. Kerel niet of nauwelijks nog gezien …….hahahah…  :pica

Inmiddels was een van de Afrikaanse dames mij opgevallen. Een heerlijk guitig, lief koppie met een stralende lach. Juliet heet ze en was eerder in Babylon werkzaam. Echt een ontzettend leuke, gezellige en vooral spontane jongedame die inmiddels goed weet hoe het werkt en weet wat een man pleziert. Het kamerbezoek was dan ook zeer zeer tevredenstellend en opnieuw ben ik verrast door mezelf dat ik Afrikaanse dames toch wel spannend vind. Deze dame kan ik eenieder aanraden. Zeker als je van jongedames met een mooi figuur houdt dan is dit een topper. Hoop dat ze nog ff blijft, alhoewel ze wel aangaf tzt terug te gaan naar Babylon.

Tussentijds ff wat gezeverd met een Belg, een Hollander en gebruik gemaakt van het buffet. Jammer blijft in deze locaties dat de kip op de grill vermoord wordt. Dus je moet op tijd zijn wil je een lekker stukske kip te pakken hebben. Ik let dus niet genoeg op …..! En na de keuken maar eens op zoek naar een volgende dame. Keus viel op turkse Yasmine.

Het waarom weet ik nog steeds niet. Ja, ze ziet er niet slecht uit, oogt fris en fruitig, goed figuur en een tikkie ouder, maar …… kwestie …..… Toch had ze wat en ik besloot naast haar te gaan zitten. Een leuk gesprekje volgde en dat kreeg in de kino een vervolg. Top; dat smaakte naar meer.
Dus hup, naar de kamer en daar een erg prettige, ietwat standaard, sessie gehad. Deze dame deed erg haar best en deed ook goed mee. Daardoor was ik zeer tevreden en stond dus ook weer vrolijk onder de douche. Een aanrader? Mwwaaaahh ….? Kweenie, maar het is wel een leuke dame!

Nadat ik op de klok had gekeken was het alweer bijna tijd om huiswaarts te gaan. Dus; gedoucht, aangekleed, theke bedankt, in de bolide en Joe weer luid aangezet en bijna op auto-pilot terug naar het vaderland. Weer een heerlijke tijd gehad in AcaG en daar zien ze me zeker weer terug!
Tot dan!

K

Offline Rivera

  • Held
  • *****
  • Berichten: 758
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #114 Gepost op: 1 februari 2016, 17:13:28 »
Aca-Gold am 31.01.16

Bevor die Empfangsdame etwas sagen konnte schrillte mir ein „Alles gut?“ von Coco entgegen, die aufgrund der kälteren Jahreszeit nun in den hinteren Empfangsbereich verfrachtet wurde. Nette Begrüßung, da freut man sich doch.

Sonntags im Aca-Gold ist zumeist eine gute Entscheidung, so auch gestern. Der Club war ziemlich gut gefüllt, recht viele Gäste bereits innerhalb der Happy Hour. Line-up ganz okay, so um die 30 Dls dürften vor Ort gewesen sein. Darunter immerhin vier Schokomäuse: Francesca, Naomi (beide Ghana), Juliet (Kamerun) und Shila (Sambia). Naomi hätte mich sehr gereizt, der anwesende Kollege hat mir dann die Entscheidung abgenommen, nochmal danke dafür. 8)

Buchung: Delia - Rumänien

Seit paar Tagen ist Delia nach monatelanger Abwesenheit wieder zurück und natürlich sehr gut gebucht. Im Dialog vollkommen natürlich und offen; keinerlei Allüren, die sie aufgrund ihrer Optik vielleicht haben könnte. Sehr charmante Lady.

Die Chemie stimmte, ein Zimmergang folgte zwingend, den ich absolut nicht zu bereuen hatte. Im Gegenteil, diese charmante Bettgespielin verstand absolut ihr Handwerk, so gut, dass ich sie in der Topliga einreihen würde.

Kein Gezicke, keine Berührungsängste. Im Übrigen Service am oberen Rand. Eine Art Mix aus reinem GF6 und etwas versauterer Performance (beim Blasen) und alles dabei, was eine Topnummer ausmacht. Erstklassiges FO, tiefe nasse Küsse und ambitioniertes Poppen, was will man mehr?!

Noch kurze Zeit zusammen auf dem Bett verbracht mit viel Körpernähe.

Fazit:
Fast volle Punktzahl in allen Disziplinen und eine immense Bereicherung für den Club, dem sie hoffentlich einige Zeit treu bleiben wird.

Kurzübersicht Delia

RO, 27
Lange glatte schwarze Haare, KF 36, B-Cups (fest)
Ca. 160 cm, Konversation vorzugsweise in Englisch


FO: Sehr gut: freihändig, nass, sehr variabel und mit viel Zungeneinsatz
EL: Immer wieder eingestreut
Augenkontakt: Immer wieder geiler Hammerblick
ZK: Nass, tief und fordernd, sehr innig; ausdauernde Schmusekatze
Lecken: Delia genießt mit dezentem Stöhnen und geizt nicht mit Lob
Fingern: Nicht probiert
GV: Doggy und Reiter mit geschickter Tempovariation
GF6-Faktor: Mittel bis hoch
Porno-Faktor: Niedrig
Professionalitätsfaktor: 70%
Illusionsfaktor Optik: Augensplitter, keine Frage
Illusionsfaktor Nähe: Delia ist natürlich nett, gegenseitige Sympathie also fast ein Selbstläufer

Sportfans mussten keinen Verzicht üben, ab 17:30 Uhr wurde parallel in der Essecke das Handballfinale sowie in der Abflughalle das Bayernspiel gezeigt. Im Übrigen chillige Stimmung, keine überhöhte Musiklautstärke (zumindest bis zu meinem Abflug gegen 19:30 Uhr), hat mir wieder gut gefallen in Ratingen. Keine Verabschiedung von Coco, die schlief bereits. ;D

Offline grauerwolf

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 181
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #115 Gepost op: 13 februari 2016, 13:51:03 »
Das Spiel mit dem süßen Schmerz

Mir stand der Sinn nach dem Spiel mit Schmerz, Demütigung und Macht. Gleichzeitig verbunden mit dem zärtlichen Belohnen. Wer wäre dazu im AcaGold wohl in der Lage auf meine Bedürfnisse einzugehen? Richtig Lena.  Beim letzten Treffen haben wir dazu den Rahmen und die Vorstellungen abgesteckt.
Die Session wolle gut vorbereitet sein.

Zuvor noch in einem Sexshop meines Vertrauens gehalten und einen Heart Smacker, Handschellen und Bondageseil erworben. Dazu brachte ich noch Seidentücher, Rohrstock und Dildo mit.

Derart bewaffnet macht ich mich auf den Weg nach Ratingen. Die Tür wurde mir von meiner LieblingsEd Leila geöffnet, die mir vor Freude gleich um den Hals fiel. Das ging ja schon mal gut los.

Das devote Miststück hingegen ließ sich Zeit mit dem Fertigmachen. Das steigerte meine Laune nicht gerade. Da erschien sie dann doch. Genau in den Dessous, die ich mir gewünscht hatte. Das Spiel konnte beginnen.

Im Zimmer kam das erste Tuch zum Einsatz. Ihre Augen wurden verbunden. Das schärft die Sinne. Ich zog sie an den Haaren hoch und führte sie in die Mitte des Zimmers. Ihr Atem war vor Aufregung schwer. Ich betrachtete sie zunächst nur. Nahm dann die Gerte in die Hand und führte diese an ihrem Körper entlang und hauchte ihr dabei ins Ohr.
„Ich werde dich benutzen, so wie mir dir Sinn danach steht. Und wenn du nicht gehorchst wirst du bestraft. Willst du mir gehören“ Sie nickte leicht Ich verpasste ihr einige Schläge mit der der Gerte auf den Hintern als Vorgeschmack. Ich riss sie an mich um sie zu küssen. Fasste dabei ihren Körper grob an. Legte einen Hand um ihren Hals und drückte leicht zu.

Dann kam erstmalig der Heart Smacker zum Einsatz. Ich glitt mit den Zacken an ihrem Körper entlang. Zunächst erschrak sie leicht. Ich bat sie ruhig und bestimmt, sich doch nicht zu bewegen. Um meine Bitte unterstreichen, gab es einige Schläge mit dem Rohrstock  Ich verlangte von ihr, laut mitzuzählen. Die Schläge waren jetzt deutlich härter. Bei jeden Schlag schnappte sie hörbei nach Luft.

Wieder küsste ich sie und begann dann sie von ihren Dessous zu befreien. Langsam öffnete ich den BH und streichelte sanft ihre Brustwarzen und dann unvermittelt kräftig zuzudrücken. Sie zuckte und stöhnte vor Schmerz auf. Erst die linke, dann die rechte. Dabei zog ich sie an den Haaren zu mir um sie wieder zu küssen. Nun war der Slip an der Reihe. Dann stand sie nackt vor mir. Nur die Strumpfe ließ ich zunächst noch an. Sanft wanderten meine rechte Hand an den Innenseiten der Schenkel entlang um dann den Venushügel zu erkunden.

Ich steckte ihr schon mal ganz kumpelhaft einen Finger in ihr nasses Loch. Drehte sie um und betatschte die Rückseite. Der Arsch war schon schön gerötet. Zog ihre Pobacken auseinander und rotze ihr aufs Arschloch.

Nun kam der Rohrstock wieder zum Einsatz. Gezielte Hiebe auf die Brustwarzen und auch die Fotze bekam ihr Fett weg. Peng Peng Peng.  Nun wurde es mal Zeit, dass auch mein Schwanz verwöhnt wird.

Ich setzte mich aufs Bett und verlangte von dem Miststück sich vor mich hinzuknien. Gierig nahm sie meinen Lustspender in ihr Fickmaul auf. Doch war das? Ich hatte extra ohne Handeinsatz gesagt.“ Stell ich wieder hin du Sau“ Nun wurde es Zeit den Heart Smacker richtig einzusetzen. Das rote Leder klatschte feste auf ihren Arsch. Erst die rechte , dann die linke Seite. Immer von leicht unten nach oben. Da sie nicht mitzählte, musste das Ganze wiederholt werden.

Da wieder auf die Knie und ich steckte wieder meinen Schwanz in ihr Maul. Plötzlich hatte ich wieder eine Hand am Schwanz. Ich bin ja nun wirklich ein Geduldsmensch, aber irgendwann reicht es.  Ich legte meine Hand und ihren Hals und drückte zu. Ließ nach etlichen Sekunden los.
Sie japste nach Luft und ich verpasste ihr eine Backpfeife. Das wiederholte ich dann nochmal. Dabei sorgsam auf Lenas Reaktion achtend. Damit es nicht aus dem Ruder läuft.
.Zog sie dann wieder hoch und gab ihr zudem noch ein paar kräftige Schläge auf den Arsch.
„Mach die Hände nach hinten“ Und ich legte ihr die Handschellen um. Nun konnte die Fotze endlich ohne Handeinsatz blasen.

Dann verlagerte ich unser Spiel auf die Bettfläche. Ich leckte kurz ihre Lustgrotte und dann drang ich in der Missio ein.
Legte ihre Beine über meine Schulter, damit mein praller Phallus ganz tief eindringen kann. Dabei nahm ich ein weiteres Tuch hielt inne und streichelte mit dem Tuch ihren Körper und das Gesicht. Legte das Tuch sanft um ihren Hals und zog dann fest zu und fickte sie dabei wieder hart durch, lockerte das Tuch und wieder gab es einen Schlag ins Gesicht. Das wiederholte sich jetzt mehrfach und nach einer Weile bäumte sich ihr Körper auf. Auch hierbei sehr darauf achtend, es nicht zu übertreiben.

Da ich das Spiel noch nicht beenden wollte, hörte ich auf zu Ficken. Die Fickerei war für mich derart schweißtreibend, dass ich kurz unter die Dusche bin. Zuvor stellte ich Lena wieder in die Mitte des Zimmers. Und der Heart Smacker kam noch mal zum Einsatz.

Die Erfrischung tat mir gut.
Ich küsste sie ein wenig. Und hatte dann eine Idee.  „Bleib stehen, ich gehe kurz raus und hole etwas. Beweg dich keinen Millimeter sonst“ und es klatschte gewaltig auf ihrem Arsch.

Ich ging nach vorne zum Tresen und bat um ein Glas mit Eiswürfeln. Trank zuvor noch etwas und machte mich dann wieder zurück ins Zimmer. Da stand sie vor mir. Nichts ahnend was gleich passieren wird. Ich hatte zwar den Eindruck, dass sie sich doich bewegt hatte. Da ich mir nicht sicher war, glaubte ich ihr einfach mal.

Mein Zeigefinger bildete mit meinem Daumen eine Einheit und ich schnippte an ihren Brustwarzen. Sie wollte sich abwehrend zur Seite drehen. „Bleib stehen und beweg dich nicht“ Wiederholte das Ganze auch an ihrer süßen Pussi.

Nahm einen der Eiswürfel und glitt damit über ihre Brustwarzen. Die geschundenen Nippel waren hart und fest. Kreisförmig glitt der Eiswürfel über ihren Körper bis zur ihrer Muschi. Sie erschrak als der Eiswürfel ihre glühende Pussy kühlte. Der Eiswürfel war bereits merklich geschmolzen. Weiter ging es zum Hintern um den Rest des Eiswürfels dort zu versenken.

Wieder ging es aufs Bett. Das Bondageseil sollte zum Einsatz kommen. Ich verschnürte sie zu einem handlichen Bückstück. Mein Schwanz sehnte sich nach einer oralen Behandlung. Also ab in ihr Maul damit. Der Dildo sollte nun auch zum Einsatz kommen. Langsam führte ich diesen in ihr Arschloch ein. Der Po war bereits gut vorgedehnt. Tiefer und tiefer führte ich ihn ein. Nahm einen weiteren Eiswürfel und streichelte sie damit.
Ums sie dann in der für sie unbequemen Position zu ficken.

Ich wollte aber noch nicht kommen. Ich befreite sie von den Handschellen und dem Seil. Und bat sie wieder sich in die Mitte des Raums zu stellen. In der rechten Hand den Rohrstock und in der linken Hand den Heart Smacker gab es jetzt gleichzeitig Schläge auf den Arsch und auf die Nippel.

Küsste sie und sagte „Ich will dich jetzt spritzen sehen“ Dazu breitete ich ein Tuch auf dem Boden aus und legte darauf ein Kissen. Ich führte sie zärtlich auf den Boden und machte es ihr bequem. Holte die Handschellen, legte die rechte Hand an und führte dieses um ein Standbein des Bettes herum zur linken Hand.

Ich zog ihr nun auch die Strümpfe aus, damit diese nicht nass werden. Langsam schob ich ihr meinen Mittelfinger in ihr Loch, bewegte diesen in sanften Bewegungen, küsste sie dabei und nach doch recht kurzer Zeit spritze es aus ihr heraus. In hohem Bogen und eine riesige Menge. Das Laken war patschnass. Handschellen ab und unter die Dusche mir ihr.

Nach dem Duschen war es nun Zeit etwas am mich zu denken. Ich leckte mich aufs Bett und ließ Lena nun nach Herzenslust lecken und blasen an allen Stellen meines Körpers. Eigentlich wollte ich ihr meine Sahne ins Gesicht spritzen. Aber sie wollte unbedingt nochmal hart durchgefickt werden. Ich stellte sie aufs Bett mit dem Arsch in meine Richtung und drang von hinten ein. Erst langsam und tief und dann ein irrwitziges Tempo an den Tag zu legen. Zum Schluss legte ich sie flach auf den Bauch. Und nagelte sie tief und fest durch. Mein Urschrei dürfte dann die Mädels in der Damenumkleide erschreckt haben. Dauer des Spiels 1 Stunde 45 Minuten.

Danach ausgiebiges Kuscheln und langsame Vorbereitung auf die zweite Runde. Diesmal sollte es leidenschaftlericher GF Sex sein. Dazu später mal mehr.
Es war wieder mal eine  Nummer mit Lena,

Offline MrMazur

  • rakker
  • ***
  • Berichten: 247
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #116 Gepost op: 20 februari 2016, 19:36:26 »
Visit from Friday 19th.

Arrival in AG early in the day where is burried the old "Panthera" which remains much more sympathic and attractive than his subtitutor. Which is a ghost when we compare.

First step was the breakfast: bread, coffee and cappuccino similar to "socket juice" and nutella. A bit mortadella as for respecting the german tradition.

Later around 15:00 came the time of the buffet: raw vegetables, meats, chips.

 It clearly appeared that the rate bear/girls was unfavourable, a traffic jam for the buffet as if people didn't eat the last two months which became an invasion of white bears on the evening: so many daddies and turkish guys for whom loud turkish music was dedicated before midnight. But where are the women? Less numerous and all cold statues remaining by groups or alone on their sofas immobile not caring about the bears with indifferent and arrogant attitude.

The line up was clearly disappointing: poor in quality and poorer than during my last visits.

For shy people who need contact and interaction this club is a nightmare and it is neccessary to be warned first: compared to some other places where the atmosphere is much more pleasant and warmer, acapulco gold contains women who will never come towards you, who never come for talking and socializing and who ignore totally the men! Need to be aware of this, it is very special. Girls remain on their side snubbing bears and not having even any eye contact or anything like this. Globally they are cold and antipathic, being maybe kinder with an orange note.. Impossible to catch one's attention in that conditions, no contact and we feel as invisble and not existing even between women ghosts. It is oppressing and far from any relaxed atmosphere. I didn't feel confortable at all with this lack of warmth and humanity whereas i feel like fish in the water in VM, DV or LR for example. It's day and night!

I found out an atmosphere close to those in doctor waiting rooms, it is even worse. In fact it is like in Acapulco Velbert.

Well, i'm geeting so bored and upset in that context so went to the room upstairs for taking a nap! It kills the time at least.

As for the girls, nothing great: a tall proud black haired girl (i was interested but no way to get in touch with), one who looks like a typical woman hairdresser who failed three times her diploma, a twenty years old teen with a level of discussion close to a drunk octopus, some black girls, some milfs, and a certain colombian girl (ellen) who insults you if you don't go with her in the room.

In this hopeless landscape, i progressively decided to do nothing at all. 0 room and 800 km for NOTHING! Thank you Acapulco Gold.

Very disappointing and i don't think coming back to this club again which system is not adapted to my expectations and where the interaction and exchanges with girls is inexistent. A fridge and i got a cold. The service experiences there before has also nothing to do with previous panthera's one. much weaker.

Time for real clubs now...
« Laatst bewerkt op: 20 februari 2016, 19:46:44 door MrMazur »

Offline Sjeufke

  • Queens expert
  • Held
  • Berichten: 3678
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #117 Gepost op: 20 februari 2016, 21:09:09 »
Time for real clubs now...

Volgens mij bestaat 'the real club' niet in uw universum  ;)
Teddybear Sjeufke heeft altijd zin in een Gleufke

Offline sexmachine

  • Forumbeheerder
  • Held
  • *****
  • Berichten: 16212
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #118 Gepost op: 20 februari 2016, 21:14:40 »
Time for real clubs now...

Volgens mij bestaat 'the real club' niet in uw universum  ;)
Jawel, de Citroenen Club ... Club Citron  ;D
http://www.clubcitron.net/
"Iedereen heeft recht op z'n eigen afwijking" - Miss Wartaal

Offline manureva

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 330
    • Bekijk profiel
ACAPULCO GOLD ... EVERYTHING ELSE BELONGS TO THE PAST
« Reactie #119 Gepost op: 21 februari 2016, 12:33:01 »
Visit of february 17th :

Very pleasant visit on Wednesday with some french friends  :111:.

Sabine at the reception and Ilaria at the bar : remember Panthera  ;D.

As usual, many clients during the day and about thirty girls were présents  :-P.

I did two very good sessions : the first with the charming rumanian Mimi and the second with a very pretty rumanian but I have forgotten her name ...  :pica (I’ll write her evaluation later).


Mimi (rumanian) :

Profile : 19 years, 1.60 m, brown hair, pretty face, nice silhouette with a beautiful natural chest  :showtits1. Rather shy in the main place, she becomes more friendly in the room.

Service : Very nice one hour session with this pretty girl who brought me her freshness and her natural charm. A real pleasure for my eyes. Much softness in all that she did. It is also unusual to share a missionary while kissing continuously  :035:.

Appreciation: very good

Price: 80€ / 60 minutes – no extra

Repetition: 100 %.


Summary of the day:

We can love ACA GOLD  :035: or we can hate ACA GOLD with its rows of sofas  :pica but the rate of quality/price remains unbeatable  :111:.


So long ….