Auteur Topic: PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)  (gelezen 71882 keer)

0 leden en 2 gasten bekijken dit topic.

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #75 Gepost op: 3 augustus 2023, 15:05:29 »
LIve:
Anka, noch etwas schlanker, ist zurück. Schaut TOPP aus und ihre Performance wie gewohnt gut!
Schon wieder eine Neue da, heißt Valentina.

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #76 Gepost op: 3 augustus 2023, 15:21:22 »
Elli, blonde Bulgarien, ist aus Urlaub zurück (und nicht im AcaG!)
Führt gerade ihre Freundin, schwarzhaarig, herum und zeigt ihr alles.

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #77 Gepost op: 12 augustus 2023, 12:59:18 »
Gestern Abend der Schocker des Tages:

die deutsche Leonie in zivil gesehen. Wurde Sie etwa wieder in Gnaden aufgenommen?

Dafür heute gleich kurz nach 11.00 ein sehr erfreulicher Blickfang, unsere Tänzerin vor der Getränkezapfanlage ist für kurze Zeit im Club.
Elena!!

VanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #78 Gepost op: 14 september 2023, 00:01:43 »
IJSBAD

Nadat Captain Star Wanker met pensioen was, kon ie wel een relaxt club dagje gebruiken. En aangezien het de 14e van de 8e mooi weer zou worden, waar beter naar toe te gaan dan Penelope?

Rond openingstijd aangekomen en betaald voor een badjas en entree tot de club. Even opfrissen en de voederbakken aanvallen. Die waren weer prima voorzien van allerlei lekkers. Vooral de ongezonde snacks in de middag konden deze veelvraat bekoren. De sauna was er flink heet. Het zwembad leek dan weer meer een ijsbad. Wel weer lekker om na een sauna rondje in af te koelen. DDWW...

Kwa dames waren er in de middag een stuk of 7 te bekennen en kwa heren zeker het dubbele. Later op de dag nam dat aantal wel toe naar een stuk of 25. Het aantal mannen deed daar niet voor onder, maar er viel altijd wel iets te scoren in de bar. Die was zoals gewoonlijk weer zo donker als m'n reet.
Een hoop mollen klagen dat het er te donker is. En sommige zouden stralen bij meer licht. Maar van sommigen zie je op het terras de dikke plamuurlagen en de oneffenheden op hun huid, dus ik kan me ergens wel indenken waarom het er donker gehouden wordt.
Met alle respect, want het zijn ook maar mensen. Want waarom is het zo rood in de red light districts, en hangen er niet een paar bouwlampen? ;)

1 van de jongedames stond me wel aan, maar ze had vreemd genoeg kenbaar geen trek in deze fris geschoren en geboende beer met een pepermuntje in de muil. In dat opzichte herken in me enigszins in het commentaar elders over dat er toch ook wat mindere dames tussen zitten.
Gelukkig is het niet allemaal kommerenkwijl, want ene Roemeense Michaela beviel me ook wel en heerlijk van elkaar genoten. Een GOSC girl, zoals we die het liefst zien rondfladderen.

De rest van de dag me volgevreten, rot gezweet en een rillen als een rietje in het voormalige kikkervijvertje.
Tussendoor en voor vertrek nog even op hun 1e verdieping een dutje gedaan. Hoewel het grote bed is verdwenen zijn er genoeg bankjes voor in de plaats gekomen waar je even op kunt liggen. Nadeel is wel dat je de muziek vanuit de bar kunt horen en er continue dames en heren heen er weer wandelen. De kamers en de douche ruimte voor de dames zijn immers op dezelfde verdieping.

Doch, op een warme zonnige dag vind ik Penelope een leuke afwisseling op de andere clubs, door hun billijke entree prijs, aanwezigheid van goeie sauna en zwembad (onverwarmd, vandaar alleen op een zonnige/warme dag) en hun prijs/kwaliteit buffet. Hopelijk komt het er dit jaar nog eens van...

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #79 Gepost op: 29 september 2023, 15:08:16 »
Live aus dem PdL:
Was für ein servicestarke LU schon jetzt um 15.00!
Anna, Corinna, Deliah, Elena, Isabel, Jaclyn, Nia, Sami... und jetzt kommen erst die Frauen für den Abend. Zwei Neue auch gesehen. Der "Zauberstab der Liebe" ist schon kräftig am Ausschlagen!

VanKees

Offline vanKees

  • Held
  • *****
  • Berichten: 2102
  • Te oud voor de jonge hennen!!!!
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #80 Gepost op: 30 september 2023, 00:29:22 »
Live:
Ein ruhiger Abend im Penelope. Frauen ca. 40, Männer wenige. Frauen feiern seit 2 Stunden eigene Party. Bin auf Oktoberfest-Party gespannt. Werde in Tracht kommen und mit Kumpel feiern, da meine Fav. verhindert ist.

VanKees

Offline mentholbear

  • Senior
  • ****
  • Berichten: 432
    • Bekijk profiel
PENELOPE DE LUXE (ehem. Great Palace)
« Reactie #81 Gepost op: 9 augustus 2024, 17:49:01 »
WORTEL √

Op de 5e van de 8e zou het weer lekker warm worden en ook met wat zon.
Dan is het fijn om naar een Sc te gaan waar ze een tuin met zwembad hebben om lekker in af te kunnen koelen. Laat nou ook wezen dat ik al lang niet meer in Penelope ben geweest. Daarmee was de keuze snel gemaakt.
Doch, ik ben er niet vaak geweest en ken er geen enkele dame. Laat staan wat de goeie dames zijn. Ik vroeg daarom aan een frequente bezoeker Pret of hij een paar tips voor me had.
En zo vertrok ik voorzien van een paar namen richting Castrop Rauxel.
Bij aankomst een stukje verderop voordelig getankt en terug de parking op.

Ik stond voor het hekje en drukte op de bel. Een net gearriveerde Duitser wist me te vertellen dat ze pas om 11 uur open gaan. Ik dacht dat dit 10 uur was, maar had me blijkbaar vergist met hun zuster club Acapulco Gold.
Dus even bij de auto gewacht totdat ze open gingen.

Voor 3 tientjes kreeg ik een badjas en handdoek mee. Even opfrissen en omkleden. Hmmm... Of ik ben in de tussentijd nog wat aangekomen of ze hebben hun wasmachine op een hoog standje gezet, maar de large badjas paste me maar net ;)

Een rondje door de club leerde dat alles eigenlijk nog zoals de laatste bezoek was. Boven de bankjes ipv het grote bed, nog steeds de donkere bar, restaurant hoekje met uitbreiding naar de serre, hoekje om overdekt te kunnen roken, serre, de tuin, het heldere doch onverwarmde zwembad, en de sauna met buitendouche.
Binnen nog de zelfbediening koffieapparaat en fristap.

Ik ging me eerst maar voorzien van een ontbijtje. Aangezien vliegen vrij spel hebben over het beleg, gekozen voor 2 gekookte eitjes met brood. Jammer dat ze het niet afdekken.
Ook jammer dat ze van die kartonnen wegwerp bordjes gebruiken. Dat doen ze bij hun zuster club beter.

Erna eens kijken of ik nog een ligbankje kon bemachtigen. Dat ging zo vroeg meer dan gemakkelijk. Het was alleen wel dat de lig matras die je bij de sauna kunt pakken, nogal oud en beetje vuilig leken, waardoor ook ik er handdoeken overheen deed. En tja, eenmaal erop had ik ze er ook niet meer vanaf gehaald. Dat was tot ergens in de namiddag geen probleem. Maar erna werden de meeste ligbedjes bezet. Alleen 1 of 2 bleven over.
Eigenlijk is de wellness resort regel wel het beste: geen ligstoelen met handdoeken bezet houden. Een groot deel van de tijd zijn ze niet in gebruik.

Zo was ik er zelf ook schuldig aan, want tijdens een vreetmarathon, saunarondje en duik in het zwembad bleef het bedje ongebruikt...
Over saunarondje gesproken, de bezoekers houden er wel behoorlijk van een hete en vochtige sauna zeg. Emmers water moesten aangevuld worden. Mijn hemel, partij zweten daarbinnen! Gelukkig bracht het zwembad heerlijk verkoeling.
Het viel me overigens op dat tot in de middag de aanwezige beren zich aan de wellness etiquette hielden. Netjes afspoelen en onderbroekje uit. Sommigen weten blijkbaar alleen niet van de slippers buiten houden regel.
Maar hoe later het werd, hoe meer er van de onderbroeken brigade binnenkwamen...
Het werd voor een maandag best druk. In de middag waren er misschien 15 binnen, maar in de avond liep dat aantal op naar rond de 35 man die op enig moment binnen waren. Voor Penelope's standaard misschien niet veel, maar vergeleken met de meeste andere Sc op een maandag vond ik het behoorlijk druk. Blijkt maar weer eens dat massa kassa is...
Met zoveel heren waren er ook een hoop dames. Rond opening was er nog niemand paraat, maar in de middag rond de 15. En in de avond liep dat aantal waarschijnlijk over de 30 heen. Vergeet ook niet dat het nog vakantie periode is. Anders zou het misschien nog drukker zijn geweest.

Andere clubs hebben ook gunstige entree prijzen, maar bij Penelope is het eten ook nog eens prima, terwijl ik het bij Aca Prime kwa eten net wat minder vind. In de middag hadden ze kip nuggets, gebakken kip met grote champignons, friet en nog wat. Samen met een soepkom. En in de avond waren er ook 4 bakken met warm eten. Naast de gebruikelijke rauwkost. Je krijgt er een goeie prijs kwaliteit verhouding.
Wel is het 1 en ander aan vernieuwing of vervanging toe. Maar van een budget verwacht ik wel dat er wat verbeterpuntjes zijn.

Heb die dag ruimschoots gebruik gemaakt van de wellness en het lekkere weer.
Tijdens het zonnen begroette er ineens een heer me. Dementholbear had natuurlijk weer eens geen flauw idee wie het was. Maar er ging na verloop van tijd een lichtje branden toen ie vertelde dat we elkaar eens een keer in Sc Venus waren tegengekomen.
Gezellig een praatje mee gemaakt. Die hield ook van het zwembad in Penelope en trok meermaals een baantje.

Toen het ging kriebelen de bar ingedoken voor een kamertje. Een slanke jonge dame met een brilletje viel me rond openingstijd al op. Helaas was ze langere tijd niet te zien toen ze met een collega omhoog ging. Aan het lijstje van Pret heb ik ook weinig gehad, omdat ik al die details niet uit m'n hoofd ken om in te schatten wie het zou kunnen zijn en niet weet of die dames überhaupt op een 'rustige' maandag aanwezig zouden zijn.
Bovendien ben ik niet zo een socializer om met alle dames een praatje aan te gaan.
Ik besloot toen maar voor een andere slanke dame te gaan. Katja blijkt deze blonde Roemeense te heten. Tongzoenen zou een extra zijn. Dan maar voor de standaard 50p30 gegaan, waarbij ze een groen hartje bleek te hebben. Omdat ze bij een favoriet standje van me wat kietelig bleek, kwam het niet verder dan een redelijk kamertje.

Citaat van: WANDELAAR5;846238
Bij recensies van club bezoeken zullen de beschrijvingen van de kamers zwaarder wegen dan de beschrijving van het eten.

Om de jury voorzitter te plezieren met een uitgebreide beschrijving van de kamers: deze waren niet voorzien van hoogpolig tapijt, maar van wel  efficient reinigbare laminaat. De muren waren strak, zonder decoratief poespas. De kamers waar ik in was geweest hadden allen een raam, welke gedrapeerd waren met een jaren '90 stijl gordijnen. Simpele meubilair was aanwezig waar de dames hun handtasje op kwijt konden. Ook de heren waren ze niet vergeten bij de inrichting. Aan de muur is namelijk een Ikea haakje bevestigd voor het ijsberenvel. Het nogal hoge bed was wat lastig voor deze kabouter om erop te klauteren. Je moet ook voorzichtig zijn het niet te wild te maken, want als je er vanaf zou flikkeren wordt dat geheid een flinke smak.
De verlichting staat op standje sfeervol. Geen felle bouwlampen dus die de pukkels of rimpels van je leenliefje blootleggen. Of een LED regenboog spektakel, zoals in sommige kamers van d'r zusterclub...
Ik hoop dat deze uitgebreide beschrijvingen van de kamers voldoen aan de wensen van de weledele jury voorzitter om in aanmerking te komen voor zo een felbegeerde vrijkaart en de eervolle titel van Beste Recensie Van De Maand ;)

Later op de avond begon het weer te kriebelen en omdat de 1e kamer wat tegenviel had ik nog altijd interesse in de slanke dame met het brilletje.
Ik besloot maar boven te gaan zitten om haar af te kunnen vangen. Een uur ging voorbij en ik werd steeds slaperiger. Toen ze eindelijk van de kamer afkwam was ik echter weer net te braaf om haar pas aan te willen spreken wanneer ze zich had opgefrist. Daar dacht een andere beer anders over en vroeg of ze tijd had. Ja hoor, ze moest zich alleen even goed opfrissen, omdat ze helemaal onder de massageolie zat.
Duizend bommen en granaten, were ze net voor m'n neus weggekaapt!
Verdorrie, want het was al wat later aan het worden en ik wilde het niet te laat maken. Dus toen ik een andere fraaie dame zag vroeg ik gelijk of ze tijd had. Dat had de Roemeense brunette Sandra na een hapje en peukje wel. En zodoende met haar meegegaan. Eenmaal op het kamertje bedacht ik me dat ik helemaal was vergeten te vragen naar haar service pakket. En daar had je het al... Mevrouw werd een upsellster van de bovenste plank. Want behalve dat zoenen bij haar een extra zou zijn, geldt dat ook voor als je haar andere lippen wou kussen. De goesting was toen behoorlijk weg en het werd een waardeloze kamer. 1 van de zeldzame keren dat een DVP geen presentje kreeg van ChinaKlaus. Zij staat voortaan op de naughty list...

Tja, daar sta je dan onder de douche jezelf te vervloeken dat je met je geile kop gelijk achter de eerste de beste Klapekster aan bent gegaan, zonder een gedegen kennismaking en onderhandelingsronde.
Waar is de goeie ouwe tijd gebleven dat een klapekster gemeld kon worden bij de receptie en ze d'r spullen kon pakken...
Dat het bezoek aan een club waar ik waarschijnlijk niet gauw terug zou komen zo in een mineur moest eindigen. Want wat ik wederom had gemerkt, was dat ook op de bovenverdieping niet bepaald een rustige plek is voor een dutje. Behalve de muziek (wat zelfs in de avond overigens op een aangename volume stond) hoor je ook continue mensen voorbij lopen. Een stelletje gaat naar de kamer en loopt langs je. Als de dame pech heeft dat het geld beneden ligt moet ze mee naar beneden en loopt je weer voorbij. Daarna weer naar boven om zich op te frissen en passeert je opnieuw. En om een nieuwe vent aan de haak te slaan moet ze weer langs je om naar de bar beneden te gaan. En dat was maar voor 1 kamergang.
Kun je nagaan dat een keer of 50 a 100...
En klaasvaakbeer heeft zo z'n dutjes nodig.

Maar goed, het voelde niet lekker om met zo een slechte indruk de club te verlaten.
Terug de bar in zag ik dat brilletje achter een bordje pasta zat. Ik twijfelde even wat te doen, maar besloot toch de stoute schoenen aan te trekken en vroeg haar of ze na het eten tijd voor me zou hebben. Helaas bleek mevrouw al een wachtende klant te hebben en dat ze een uur later pas tijd voor me zou kunnen hebben. Balen...
Maar na navraag over haar service besloot ik toch op haar te gaan wachten. Ik moest immere nog even een avondmaal nuttigen en kon nog een sauna rondje doen.
Rond het afgesproken tijdstip dook ze weer op en kon ons samenzijn eindelijk beginnen op een kamertje. Anna (met brilletje dus) vind ik een zeer fraaie girl next door type. Lief, leuk en erg geil.
Ze had aangegeven dat tongzoenen een extra zou zijn, maar is voor mij geen vereiste voor een goeie kamergang. Ik hou meer van andere lipjes ;)
Heerlijk van elkaar genoten en ik vermoed dat een volgende keer er meer in zit...
Terug beneden bij de kluisje voor je waardevolle spulletjes afgerekend en uit m'n locker haar een presentje laten uitkiezen.
En toen was het toch echt de hoogste tijd om te vertrekken. Ik via de receptie terug in de kleedruimte en me gaan opfrissen. Terwijl ik op de pot de WC bril omhoog wilde tillen om m'n blaas te legen, flikkerde dat dit er zo van af. JC riep ik van schrik uit. De gast naast me schok zich waarschijnlijk ook kapot met zoveel gekletter en kabaal. Blijkt maar weer dat met zulke prijzen er weinig overblijft voor renovatie/reparatie...
Enfin, erna nog even gauw een laatste glaasje drinken halen om de verloren vocht weer aan te vullen en zie ik ineens een bekend gezicht aan de bar zitten.
"Zeg je geeneens gedag meer tegen me?" klaagde ze. Ik moest nog eens een paar keer knipperen en kon m'n ogen niet geloven. Daar zat m'n ex-vrouwtje uit Happy Garden voor m'n neus. Leuke dagen en nachten mee doorgebracht, maar uit het oog verloren toen ze de club had verlaten en niet meer was teruggekomen. Bleek dus dat ze hier was neergestreken. Maar tja, hier ben ik dus al lang niet meer geweest. Heel de dag niet gezien, maar dat kwam omdat ze pas net was aangekomen. Ik overwoog om er nog een vierde kamertje van te maken, maar het was voor mijn doen al erg laat en bleef het alleen bij even een kort praatje. Bij vertrek vroeg ik haar nog of ze hier ook Daniella heet. Nee, zei ze, hier heet ik Amalia. M'n oren flapperden bijna van m'n kop af bij het horen van die naam. Het was er eentje die op het lijstje van Pret stond!! Moest er enorm om lachen.

Tjonge jonge jonge... Hoe een dagje Penelope verliep als een vierkantswortel, tweedemachtswortel, kwadraatwortel of gewoon als wortel √.
De eerste Kamer was middelmatig met Katja, nam een diepe dip met Sandra, schoot omhoog met Anna, en ging uiteindelijk through the roof met het weerzien van Daniëlla/Amalia.

Ik ging er vanuit dat het volgend jaar zomer pas zou worden voor ik weer bij Penelope terug kom. Maar gezien de laatste verrassing zal dat vast eerder gebeuren...